https://www.ui.ac.id/download/brosur/ https://kepegawaian.madina.go.id/app/ https://sikd.untirta.ac.id/uploads/ https://e-learning.uniba-bpn.ac.id/rahasia/app.html https://e-learning.uniba-bpn.ac.id/report/demo/ https://e-learning.poltekpel-banten.ac.id/app/app.html https://e-learning.unim.ac.id/course/sgacor/ http://e-learning.um.ac.id/theme/app/ https://spada.upnyk.ac.id/group/jurusan/ https://pengaduan.dgip.go.id/img/menu/ https://disperindag.paserkab.go.id/system/ https://sigastra.radenintan.ac.id/img/berkas/ https://sidinar.bnn.go.id/assets/demo/ https://dpkp2.paserkab.go.id/img/ https://sista4.peruri.co.id/img/ https://mbkm.fik.dinus.ac.id/system/Pager/
Keresőoptimalizálás, linképítés és hatékony SEO eszközök - Thyll

Keresőoptimalizálás

Hatékonyan dolgozik a honlapod? Segítünk SEO kampányod megtervezésében.

HATÉKONY MEGJELENÉS

Miért is van szükség a honlapod optimalizálására? Le kell szögeznünk, hogy egy honlap szolgál portfóliónak a már meglévő Ügyfeleinknek és hozzájuttathat minket jövőbeli Ügyfelek megszerzéséhez. A következő leírásban ezt próbáljuk meg elmagyarázni.

Kezdjük néhány adattal. Világviszonylatban a látogatók több, mint 53%-a vásárlások előtt az internetes keresőket használják, hogy a megfelelő szolgáltatást és terméket megtalálják. Naponta 3.5 milliárd keresési lekérdezés irányul a Google felé, ez a szám évente 10%-al növekszik. A kereséssel eltölt idő egy látogató esetén maximum 1-2 perc és a nézelődők 90%-a csak az első találati oldalt nézi át, mert úgy gondolják itt van releváns találati oldal. Mit jelentenek ezek a számok? Globálisan és hazai viszonylatban is nagy mennyiségű látogatót, vagy azoknak elvesztését, amennyiben az oldalunk optimalizálása hiányos és nem megfelelő. A látogatók nagy része keresőkben talál ránk, így weboldalunk naprakész Google optimalizálása nagyon fontos.

Mire alkalmas a keresőoptimalizálás? A válasz egyszerű! Ahhoz, hogy minél többen találjanak ránk a keresőkben. A Google találati listákon az előkelőbb helyen szereplő jól optimalizált honlapok hozzák a legtöbb látogatót. Ez azonban nem történik egyik pillanatról a másikra. Hosszabb távon kell gondolkodni optimalizálás esetén. Meglévő és elkészítés alatt álló honlaponkat fel kell építeni lépésről lépésre. Fontos a honlap váza, a megjelenő tartalom, a háttérben működő keresést segítő tartalmak és beállítások. Ezekre még lejebb kitérünk alaposabban.  

TÖBB LÁTÓGATÓ NAGYOBB FORGALOM


Nagy igazság, bár nem mindig igaz. Viszont a vásárlások nagyobb rész is úgy működik, mint a hírdetések. Több célszemély = több kattintás, több látogató = több vásárló. Viszont a jobb keresési helyezés mindig több látogatót eredményez, a több látogató növeli az oldalunk Google indexelési mutatóját, amely megint csak növeli oldalunk pozícióját a találati oldalon.  A legoptimálisabb találati oldal megszerzéséhez a honlapot a Google algoritmusaihoz kell tervezni és készíteni. Ezek a Google algoritmusok nem nyilvánosak,  így a nagyközönség nem tudja hogyan működnek, hogyan is rangsorolnak és állandóan változnak az algoritmusok is.

Hazánkban a SEO teljesen a Google keresőre készül a legtöbb esetben, mert ez lett nálunk a legelterjedtebb keresési platform a világ számos országához hasonlóan. A keresőoptimalizáláshoz kapcsolódóan fontos tudni még, hogy a keresések nem valós időben történnek, hanem az honlapokat a keresőrobotok járják be rendszeres időközönként és az általuk fontosnak vélt információkat , adatokat eltárolják azokról. Kereséskor az eltárolt adatok és információk között keresnek a keresők, a minél gyorsabb és relevánsabb eredmény érdekében. Tehát egy adott kereséskor nem fésülik át a teljes netet, hiszen az kivárhatatlan ideig tartana. Nekünk a keresők által eltárolt adatokat és információkat kell az optimalizálás során beépítenünk a weboldalakba.

SEO Kereső Optimalizálás

FOLYAMATOS MUNKA ÉS TÜRELEM

 
A keresőoptimalizálás esetén fontos megemlíteni, hogy itt nincsenek azonnali hatékony eredmények, nem kerülünk az első oldalra a honlap elkészítésével egyből, azonban helyezéseinket folyamatosan tudjuk javítani a megfelelő eszközök segítségével.

Melyek a leghatékonyabb keresőoptimalizálási eszközök? Számos van belölük és soha nem szabad csak egy-egy kisebb részre tervezni, egy az egész marketinget átívelő tervet kell készíteni, mert a Google sajnos szigorúan bünteti a gyenge faktorokat.

A meglévő tartalmakat folyamatosan fejleszteni és karban kell tartani. Fontos szempont a keresési rangsorolásnál, hogy az adott oldal tartalmi szempontból naprakész-e, történik-e rajta időközönként tartalmi változás, vagy bővítés. Honlapunk vázát és a beépülő funkciókat is aktualizálni szükséges időnként, ezeknek nagy szerepe van weboldalunk biztonságos működése szempontjából is. Google szintén bünteti rangsoroláskor a régi és biztonságilag sebezhető verzióval rendelkező funkciókat, amennyiben az oldalunkon szerepel. 

Hatékony keresőoptimalizálás