Közösségi média

Hatékony közösségi média megjelenést szeretnél? Segítünk kampányod elkészítésében.

NYISS AZ ÜGYFELEK FELÉ

A piaci szereplők közösségi oldalakon történő megjelenése a mai világban sok esetben már természetes és alapvető fogalom. Nagyon sok lehetőséget rejt üzleti és kapcsolati szempontból ezen közösségi média platformok használata. Egyre több fogyasztó használja ezeket a média csatornákat új cégek felkutatására és kedvenc márkáikkal való kapcsolatba lépésre.

A legtöbb vállalkozás azonban nem lehet egyszerre mindenhol jelen, különösen a kisebb marketingköltségekkel rendelkező kisvállalkozások. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy a cégek megfelelő és hatékony stratégiával rendelkezzenek azon közösségi platformokon, ahol a legnagyobb eséllyel elérik célközönségüket.

Sok vállakozás és szolgáltató esetében érdemes ezeket a felületeket használni, ez nem csak új vásárlókat jelenet, hanem megerősítést is ad jelenlegi és jövőbeli ügyfeleidnek céged hátteréről. Könnyebb információ áramlást jelent a mindennapi üzleti életben.

Minden évben növekszik a közösségi felhasználók száma a social médiában, viszont ez már sokkal kisebb léptékben történik, mint a 2010-es évek elején. A jelenlegi éves növekedési ráta 9% körül mozog. A lassuló növekedés több tényező befolyásolja, de az  egészen biztos, hogy ez a növekedés 2021-2022-ig egészen biztosan kitart, majd kicsit lassulva, de valószínűleg 5% körüli éves növekedési értéken folytatódik. A platformok felhasználóinak száma 2020 végére átlépi a 4 milliárd felhasználót. Ez a jelenlegi közel 8 milliárdos világnépességet nézve egy óriási potenciált jelent a cégeknek továbbra is az online média marketingben.

ÉPÍTS KÖZÖSSÉGET, TARTSD PARTNEREIDET NAPRAKÉSZEN 


A legtöbbet használt és leghasznosabb platformok, amelyekkel elérheted ügyfeleidet és partnereidet a következők:
 
 Facebook
 Youtube
 Messenger
 Instagram
 Pinterest
 Twitter
 LinkedIn
 
A lista közel sem teljes, de hazánkban is ezen média felületek terjedtek el a legjobban, bár vannak egyéb nagyobb közösségi média portálok, azok egy-egy bizonyos területen terjedtek el jobban. Ilyenek például Dél-Amerika, Oroszország, Kína, India, stb. Nekünk azokra kell csak koncentrálnunk, amelyek nálunk is használatban vannak, illetve a célpiacunk szerinti felületeket kell hatékonyan kiaknáznunk.

Sokszor hallani, hogy hát nekünk nincs erre időnk, szabad kapacitásunk. Mi segítünk eligazoni a közösségi médiákban, megoldjuk a napi kezeléssel járó teendőket, így Te mindennapos üzleti tevékenységedre fordíthatod továbbra is az időded. Kreatív ötletekkel, tervekkel, egyedi akciókkal és nyereményjátékokkal szólíthatod meg üzleti  partnereidet és leendő vásárlóidat.

Nem feltétlen kell globális és óriási marketingre és költségekre gondolni a közösségi médiák esetében. Szépen lassan fel lehet építeni őket a vállalkozásod fejlődésével egyetemben. Hasonlóan a kereső optimalizáláshoz itt sem lehet egyik napról a másikra óriási eredményeket elérni. Folyamatos és megtervezett munkára van szükség, hogy a kitűzött célokat elérjed. Ebben nyújtunk segítséget. 

Közösségi média tervezés